wtorek, 25 kwietnia 2017

towarów


- Nie, nie. Nie będę się tłumaczyć. Chcę tylko na wstępie poinformować, że weszłam na stronę pewnego sklepu nie w celu zaspokojenia potrzeb zakupowych, tylko musiałam sprawdzić coś z powodów zawodowych.
nonsensopedia.pl
Zaczęłam oglądać dostępne produkty. Opisy towarów bardzo mnie zaskoczyły:

"Zapewnia swobodę"
"Poprawia krążenie"
"Zwiększa koordynację"
"Dopasowuje się do anatomii"

Myślałam, że ta anatomia bije wszystko na głowę, ale wtedy przeczytałam:

"Bodymapping - specjalne strefy klimatyczne. Utrzymuje właściwy mikroklimat. Charakteryzuje się wysoką elastycznością i giętkością. Pełna swoboda ruchów."

A to wcale nie był TAKI sklep z TAKIMI gadżetami!

25 komentarzy:

  1. Ubierasz swoich bohaterów w klimatyczna bielizne? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam poznać język, jakim posługują się marketingowcy, zajmujący się nowoczesnymi tkaninami. Zdziwiło mnie, że skręcili w stronę ekologii i erotyki. Myślałam, że opisy są bardziej inżyniersko-techniczne... ;-)

      Usuń
    2. specjalne strefy klimatyczne - jest piékne :)

      Usuń
    3. Zwłaszcza w odniesieniu do kalesonów ;-)

      Usuń
  2. Opis brzmi, jakbyś odwiedziła sklep z wkładkami do butów. Zero erotyzmu, full bełkot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję w tym opisie lekką nutę erotyki... ;-)

      Usuń
    2. To mi coś wyobraźnia nie pracuje, bo jedyny erotyzm widzę w tym, że będą mnie chcieli wydymać przy kasie...

      Usuń
  3. :) myślałam, że to majtki z golfem, albo przyciasnawa koszulka do biegania

    OdpowiedzUsuń
  4. Borsuk kupuje takie odjazdowe ubranka czasem, na rower, wiec takie opisy sa mi juz znane :)
    A przy takich kurteczkach za pól wyplaty wisi doczepione tyle róznych karteczek, mini-broszurek, zeszycików, wykresów, opisów, referatów, rysunków, zdjec muflonów z rozwianym wlosem, sportowców podczas ich przygody zycia, slonca zachodzacego nad moczarami Orinoko, które przewedrujesz sucha stopa dzieki skarpetom ich produkcji skonstruowanym z ultra-membrany stworzonej na podobienstwo skóry jaszczurczej... ehh...
    A ja w tym wszystkim szukam tylko informacji, jak tom jaszczurkem cholernom wyprac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takich rzeczy się nie pierze w sposób zwyczajny, tylko poddaje się procesowi wodnego wypłukiwania zanieczyszczeń z kanalików membranowych. Albo jakoś podobnie to się nazywa na ulotce. A efekt jest ten sam: pralka i już! ;-)

      Usuń
    2. nozzz... jej, ale mi teraz WSTYD ze sie takom ignorancjom wykazalam z tym praniem, ale wyskoczylam...
      shame on me!!!

      Usuń
    3. Najważniejsze, że jesteś otwarta na naukę ;-)

      Usuń
    4. Też mi się wydaje, że to jakaś odzież rowerowa, albo innosportowa.

      Usuń
    5. Tak, tak. Sportowa. Sportowcy-gadżeciarze potrzebują takich opisów ;-)

      Usuń
  5. ja niedawno przez przypadek odkryłam coś co się nazywa bodystocking i też mi kopara opadła. Rozumiem, że to jest bielizna erotyczna ale akurat wpadłam na takie coś:

    https://www.olx.pl/oferta/bodystocking-calkowity-rajstopy-niebieski-CID87-IDl7YF2.html#9e17ef2191

    Nie skomentuję ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha!
      Co to jest?! Jasna pogoda!
      Najbardziej rozbawiło mnie, że na stronie z tym zdjęciem pojawiła mi się informacja, że można wziąć pożyczkę na ten cel. 149 zł chcą pożyczyć, żeby ktoś wyglądał jak wykąpany w atramencie! ;-)

      Usuń
    2. Wielki kleks, ale nie Ambroży. Był kiedyś taki komiks, nie pamiętam dokładnie jaki, ale był.

      Usuń
    3. no właśnie po pierwsze nie wiem czy zwróciłaś uwagę na opis ... to są RAJSTOPY :DDD a ja się śmiałam jak ktoś rajty naciąga aż po pachy ... widać można wyżej. A po drugie to to jest jakiś fetysz którego mój mózg nie przyswaja :D

      Usuń
    4. Czego to ludzie nie wymyślą... ;-)

      Usuń
  6. RajStopy, rajDupy, rajPachy, rajCałegoHomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zaiste rajty z golfem!

      Usuń
    2. a nawet śmiało dodałabym że nie z golfem a z czapką :D

      Usuń
    3. Powinni to promować wśród młodych matek, wrażliwych na odkrywanie się dzieci w nocy. Ubierasz potomka w takie coś i żadna rączka ani żadna stópka nie będzie marzła... 😉

      Usuń

Miejsce na "myśli nieuczesane":