czwartek, 20 kwietnia 2017

czarne

- Mamo, to powiedz mi, jakie bluzki chciałabyś kupić.
blasty
- Czarne, Kalinko. Ja to najbardziej lubię czarne. Albo inne ciemne, stonowane kolory. I żeby nie było dekoltu.
- Zapięte pod szyję i czarne na lato? Mamo, jesteś pewna? W upały będziesz w czarnej sutannie chodzić?
- A jak ty myślisz, Kalinko, jakie najlepiej?
- Jasne, cienkie i z dekoltem.
- No tak. Ja też tak uważam. A nie ciągle tylko czarne i czarne. Ja bym już wreszcie jakieś kolory chciała, a ty mi ciągle tylko czarne pokazujesz...

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To zupelnie jak z moim Tatkiem, czyli tesciem:))

      Usuń
    2. Życie bez Tatków i Mam nie miałoby smaku ;-)

      Usuń
  2. :) taaak - ale wiesz, że podobno biały i czarny to nie kolory? A piesio na fotce tak brzydki że aż ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mu się przydadzą bluzki z dekoltem 😉

      Usuń
    2. W majtkach z golfem prezentuje się genialnie :)

      Usuń
    3. Nie wiem tylko, czy jest bardzo szczęśliwy... ;-)

      Usuń
    4. Jemu chyba wszystko jedno w co go oblekli

      Usuń
    5. Jaga, no nie wiem... Jednak pies ma swój honor ;-)

      Usuń
    6. Zagadka logiczna: skoro czarny i bialy to nie kolory - to czym jest szary, mieszanka dwóch niekolorów? Jednak kolorem, czy nie?

      Usuń
    7. Jak się zmiesza wszystkie kolory światła to wychodzi biały. Jak się zmiesza wszystkie kolory w kubeczku do maczania pędzli to wychodzi czarny. Czyli czarny i biały są wszechideałami wszystkich kolorów. A szary to ich syn. Krew z krwi, kość z kości.

      Usuń
    8. kolorowa, tęczowa ta krew :)))

      Usuń
  3. ręce i cycki opadają :D u mnie jest coś podobnego na zakupach. Wchodzę z mamą (lat 62) do Orsay i grzebię na wieszakach mówiąc żeby sobie też coś obejrzała. Ona mi na to, że stare baby się w młodzieżowym sklepie nie ubierają i tu dla niej NIC nie ma. Po czym pół godziny później ja wychodzę z niczym a ona z 2 siatami szmat i tak za każdym razem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka uważa że Orsay jest dla bardzo dorosłych kobiet. Może powinnaś kupować w New Look? 😀

      Usuń
    2. cholera mówisz ?? ale ja mam też dla równowagi kilka szmatek z forever18 ... chociaż mamy tam zaciągnąć nie mam szans ;D

      Usuń
    3. Mama też jest forever!

      Usuń
    4. Polly, a czy ten sklep nie nazywa się forever21? ;-)

      Usuń
    5. nie nie w forever 21 to będe za kilka lat kupować :D

      https://www.google.pl/search?q=forever+18+polska&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=MF4Kz7uGwfBB5M%253A%253B45DmZpirT0fTGM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fgalerki.pl%25252Fzdjecie%25252F870.Forever.Young&source=iu&pf=m&fir=MF4Kz7uGwfBB5M%253A%252C45DmZpirT0fTGM%252C_&usg=__vgM7-usCVVKS1Ocgp1GnliCH40Q%3D&biw=1366&bih=657&ved=0ahUKEwi9qr6Or7XTAhWE2ywKHS-sBNkQyjcIUw&ei=mOL5WL3-DoS3swGv2JLIDQ#imgrc=MF4Kz7uGwfBB5M:

      Usuń
    6. Niesamowite. U nas "Forever 21", a u Was "Forever 18"!? Czy to jest dowód na zakrzywienie czasoprzestrzeni?
      A który rok teraz macie? 2014? ;-)

      Usuń
  4. Ja mam tylko czarne, albo białe, albo białe z czarnym. Wszystko dlatego, że te inne kolory takie jakieś ...niewyraźne:( Może byś mnie Kalinko na zakupy zabrała i jakiś kolor pokazała? Kolor, a nie tylko ten czarny i biały, biały i czarny...otworzyłam szafę i opadły mi ramiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to moja druga natura! Zwłaszcza czarny i szary. 😉

      Usuń
    2. Właśnie, ja mam wszystko szare w szafie :P nawet koszulkę do spania

      Usuń
    3. Niedawno miałam trochę więcej szarych rzeczy, ale kupiłam czarny barwnik i się skończyło :-)

      Usuń
  5. Kalino, jesteś bardzo, bardzo dzielna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja mama jaka dzielna, że ze mną wytrzymuje! :-)

      Usuń
  6. Masz za swoje! Nie pytaj, kupuj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. achachahahaha Kalina współczuję )))))))))))))

    teatralna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyłam się nie dyskutować w takich sytuacjach. To nie ma sensu, bo i tak nie mam racji... ;-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, jaki resort powinna objąć... Może spraw wewnętrznych? ;-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Staram i staram, ale nic nie pomaga... ;-)

      Usuń
  10. Mamma mia! Na pewno się z nią nie nudzisz.
    A charcik w pastelach, choć bez dekoltu śmiało może pozować na ściance. Wagowo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda trochę jak kowboj w domu publicznym... ;-)

      Usuń
    2. Świetne porównanie! To wypisz wymaluj westernowe desusy!

      Usuń

Miejsce na "myśli nieuczesane":