środa, 19 kwietnia 2017

zewnątrz

- Na zewnątrz paskudna pogoda.
- A wewnątrz?

32 komentarze:

  1. Wewnątrz mamy kominek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wewnątrz znów włączyli w blokach kaloryfery ale zastanawiające jest jak się mieszkania prędko wychładzają ... ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domach z betonu nie ma... Wiadomo ;-)

      Usuń
  3. Uprasza sie o nie bicie, ale u mnie na zewnatrz przez swieta bylo 27-30C. Dzis jest zimno, tylko 12C a ja czekam na deszcz i mam nadzieje, ze doczekam, bo naprawde susza jak na pustyni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walizkę mam już spakowaną proszę tylko o podanie adresu i jutro jestem !!! :D u mnie na południu właśnie się dzieje od wczoraj śnieżny armageddon

      Usuń
    2. Polly nie zapomnij o wizie, bo Trumpek nie wpuszcza bez wizy:))

      Usuń
    3. mam na 10 lat :D jeśli mieszkasz na Florydzie to jeszcze dziś bukuję bilet :D

      Usuń
    4. Stardust, czy Ty wiesz, że jesteś szczęściarą? :-)

      Usuń
    5. Floryda? Nigdy, to dom starcow lub jak ja mowie trupiarnia:)) Tylko polnocny-wschod wchodzi w rachube, a narazie NYC.

      Usuń
    6. może być i NYC teraz rzucają w środy tańsze bilety :D

      Usuń
    7. Lepiej kupić od razu liniówkę ;-)

      Usuń
  4. Podobno w Irkucku bywa zimą nawet -60C. Ale jak zapytacie Rosjanina to powie "-60? eee... nieee, - 30. No może -35C. -60C to chyba tylko na dworze".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak należy się cieszyć z tego, co się ma... :-)

      Usuń
    2. Ja od dwóch dni mam wrazenie, ze u mnie wewnatrz to jest te -35° ... Chociaz na dworze tylko -5°. Magia mieszkanie w osi wschód-zachód :(

      Usuń
    3. Też przeprosiłaś się ze wszystkimi swetrami? Brrr...

      Usuń
  5. Z barankiem i słoneczkiem mi cieplej :)Wolę cieplejsze klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okład z baranka na zmarzniętą duszę... 😀

      Usuń
    2. Tak trochę pomogło - zielony to kolor nadziei ??

      Usuń
    3. Zielony to kolor szczypiorku!

      Usuń
  6. wewnątrz pogodę ratuje czekoladka...albo dwie czekoladki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam od razu. Zjadłam wielkie jak ananas, świąteczne jajo z czekolady. Rzeczywiście ratuje, ale na krótko... ;-)

      Usuń
  7. Wewnątrz kot na kolana i jest pięknie (o ile kot zechce na nich siedzieć, bo nasza akurat niekoniecznie…).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotka mojej mamy też uprzejmie, acz stanowczo, odmawia grzania kolan... A ma to w umowie o pracę! ;-)

      Usuń
    2. No właśnie… Kot i umowa o pracę! Tylko psy bywają tak naiwne… ;-)

      PS. Ale psy też kocham!

      Usuń
  8. Dziwna pogoda. W dzień mam otwarte okna, wieczorem palę w kozie. Wyciągnęłam już sandały i chodzę bez skarpetek. Zadowala Cię 15 stopni i 10% szansy na deszcz? Przybywaj,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 stopni to ja mam teraz pod kołdrą! Uzupełniaj zapasy herbaty! Nadjeżdżam! ;-)

      Usuń
  9. wewnątrz pogoda stała i kosztowna!!utrzymujemy 22 stopnie.
    jesooo ledwo ciągnę już...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie lepiej. Wnioskuję po tym, że gorzej już nie może! :-)

      Usuń

Miejsce na "myśli nieuczesane":